Ryggradslösa djur!

Först så tänkte jag skriva att män är svin men ångrade mig eftersom det bara skulle framstå som en komplimang. Jag trodde att jag hade sett och hört de mest konstiga och elaka beteenden hos killar men ack så fel jag hade. Nyss så fick jag höra att en tjejkompis blivit dumpad  för att killen inte tyckte att hon var tillräckligt snygg och smal för att synas ihop med honom(!?) Men skulle hon däremot "snygga till sig" samt gå ned i vikt skulle han tänka över saken igen...
Okej, låt oss säga att "my lovely friend" skulle snygga till sig samt gå ned i vikt (vilket hon ABSOLUT INTE BEHÖVER!) då skulle hon antagligen kunna välja och vraka hur hon ville på marknaden. Och varför i helvete skulle hon då välja att ta tillbaka ett ryggradslöst djur till golddigger!?

Killar, upp till bevis nu! Bevisa att jag har fel om er. Show us some real love!

                
                 Detta är den första bilden som dyker upp då man googlar 
                 ryggradslösa djur.
                 Egentligen så hade jag velat lägga ut en bild på den riktiga skiten men 
                 avstod...

                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Candy

Vilken tur då att jag har en pojkvän som inte är ett ryggradslöst djur!



Jag tycker att människor i allmänhet är svin. Män som kvinnor. Det är ingen skillnad mellan könen. Men ibland har man otur och träffar bara idiotiska tjejer eller killar. Det är ett typiskt mänskligt beteende att vara en idiot. Har faktiskt träffat fler idiotiska brudar, men jag säger inte att tjejer i allmänhet är så för jag vet att det gäller båda könen. Folk är helt jävla otroliga.

2009-06-11 @ 15:10:14
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Gubben

Mit råd som "Gubbe" skit i killen!

2009-06-11 @ 15:15:32
URL: http://mhats.blogg.se/
Postat av: Patricia

Nej men vilken hemsk människa, hur kan man ens kläcka ur sig något sådant! Hoppas din kompis inser att killen är ett drägg rakt igenom! Go girl

2009-06-11 @ 22:33:24
URL: http://ubas.blogg.se/
Postat av: Fia

Vilken jävla idiot! Han kan ju ta o kravla tillbaka in under stenen han kom från.... Jag blir så jävla arg när jag hör sån´t. Vad är det för fel på folk? Ge han en bitchslap eller två ;/

2009-06-13 @ 00:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0