Nörden i mig...

Igår så väcktes nörden i mig åter till liv då jag pratade med Daniel i telefon. Anledningen var att han hade varit och sett den nya "terminator salvation" och enligt min filmintresserade vän så var den helt okej. Och kommer det till terminator-filmerna så kommer nörden i mig fram. Min toleransnivå är ganska hög. Jag var nog en av de få (som inte visste/förstod bättre) som faktiskt tyckte att film nr 3 i serien var bra...ja, jag gillade faktiskt tom tv-serien. (Sarah Connor chronicles) Får se om jag kan övertala någon stackare att gå och se spektaklet med mig eller om det blir till att vänta in hyrfilmen...

               
                 2 timmar Christian Bale...Kan det vara något?
                 bild lånad här

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag funderar skarpt på att de bara för att få titta lite på Christian Bale. Inget dåligt ögongodis (;

Ha en underbar kväll!

2009-06-04 @ 18:42:45
URL: http://internatanna.devote.se
Postat av: Fattybom

Hört en massa negativt om filmen så jag vet inte om jag vågar gå och se den ifall jag blir besviken :/ Meeen.. hade du bott här hade jag gått med dig iallafall, ingen annan vill se den :]

2009-06-04 @ 22:25:52
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Patricia

Jag har hört att den ska vara bra :)

2009-06-05 @ 14:17:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0