Ni slår mig fortfarande med häpnad!

Jaja, det börjar antagligen bli tjatigt nu, mitt ständiga hyllande av fantastiska arbetskamrater. (...och fritidskamrater: Malin, You`re the one I`m talkin`about...) Mina arbetskamrater slår mig fortfarande med häpnad. Igår så beklagade jag mig över hur trist det var att behöva jobba på sin födelsedag. Det tar jag nu tillbaka. Malin, Cecilia och Jessica skämde verkligen bort mig igår med presenter. Nu så fick jag tyvärr inte med alla på bild då en del var tvungen att förtäras på direkten... ;)
Men här kommer några iaf:

                
                 Från finaste Malin som vet vad jag gillar: randig klänning som
                 passade som handen i handsken och presentkort i favorit butiken no 1

               
                 Från bästa nattkamraten i världen Cecilia som även hade tagit med
                 mumsig efterrätt innehållandes dekorerad glass hemifrån (inte med på bild)
                 Jessica`s present slank också ned framåt småtimmarna.
                 (En påse smågodis)

Tack igen, ni är underbara!

                                                     /sara
              

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vilka bra presenter, kul att få överraskningar på sitt jobb också :)

2009-06-07 @ 17:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0