hm+Jimmy Choo=sant

Är det någon mer än jag som tycker att hm blir bättre och bättre för varje säsong som går? Ett exempel på att jag har rätt ang detta är valet av gästdesigner till hösten som nämligen är....Jimmy Choo!
Tidigare gästdesigners hos hm har varit: Karl Lagerfeld, Stella Mccartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalli, (Madonna) Comme des Garcons, Matthew Williamson.
Bäst hittills, enligt mig har varit kollektionen som Viktor & Rolf skapade. Men nu då hm tar in en designer som i grund och botten är en accessoardesigner som tänker lägga krutet på just skor och väskor så lutar det åt....Största succén hittills för hm, eller vad tror ni?

Den 14 november så finns kollektionen i hm-butikerna

              
                        bild lånad här

                                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Mimma

mmhm går inte att jämföra h&m förr och nu, helt sjukt bra nuförtiden !

2009-06-18 @ 23:06:17
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig, H&M blir bara bättre faktiskt.. och vilken nyhet, nu blev jag glad! :)



Trevlig midsommar också, hoppas att du inte regnar bort!

2009-06-19 @ 16:47:53
Postat av: Patricia

Håller med dig, H&M blir bara bättre faktiskt.. och vilken nyhet, nu blev jag glad! :)



Trevlig midsommar också, hoppas att du inte regnar bort!

2009-06-19 @ 16:48:22
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0