Love love love.

Jag är KÄR och det är med stora bokstäver så har inte tryckt in caps lock av misstag.
Huset är bedårande, visst finns det en hel del tapetbyten att göra och en del utvändigt. Men hallå det är så höga prinsess kapaciteter att det inte gör något alls.
Jag vet precis vart min  walk in closet ska vara, inte för att det egentligen behövs då huset bestod av hur mycket garderober och klädkammare som helst.
Jag har möblerat allt i huvudet, en hel del inköp måste göras och köket måste målas om. Jag måste ha det, om någon annan får det ska jag spöka ordentligt runt huset så de flyttar och jag kan få det.

Dagens outfit för att slänga tankarna till något annat ett tag.


Top & Shorts: Gina Tricot

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0