Latmaja

I dag är jag verkligen lat. Eller är nog egentligen så att vädret gör att jag inte vill göra något nytta utan i stället bara ligga och sola.
Har nu legat ut en liten stund men får då ångest för att jag inte gjort det jag ska och inte ens börjat packa inför i morgon.
Ja som många säkert vet så drar jag till Sollefteå, det är absolut ingen nöjes resa som ni säkert förstår av resmålet. Ne det är en jobbresa tyvärr.
Hade hellre njutit av solen hemma eller kanske tagit en sväng till Stockholm men jobbet är tyvärr inte frivilligt om man vill ha sina pengar så det är bara att packa ner det viktigaste och ge sig i väg 6.00 i morgon bitti med tåg.
Blir nog inget bloggande under resan men förhoppningsvis får jag igång min dator och uppkoppling uppe i urskogen och kan ge er lite uppdateringar då om hur mitt liv på ett behandlingshem kommer se ut.
Och nej jag ska inte läggas in för att jag är kriminell ;)

Ni har ju inte fått se min klänning sedan midsommar ännu så här kommer den. Klänningen kommer från H&M.


/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0