Knark för huden!?

Idag så har jag investerat i en ny solkräm för ansiktet-innehållandes SPF 50! Jag har fått många näsrynkningar åt mitt inköp men som sagt hellre "överdrivet skydd" än hudcancer! Däremot så har jag inte sett något solskydd som överstiger SPF 30 för kroppen än. Om någon vet var jag kan få tag på det så är alla tips mer än välkomna!

PS: En person i min närhet hade följande åsikt om att jag skulle investera i ansiktskrämen: SPF 50!? Finns det? Borde inte det vara narkotikaklassat eller något!?

              

                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Fia

Garnier har en sol-serie. Jag såg att de hade spf 50 för både vuxna o barn ;). Hittade dem på Maxi i Linköping, men de borde väl finnas här med....

2009-07-01 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0