Husvisning!

Underbar sommardag utanför mina fönster. Har tillbringat förmiddagen med fika på altanen tillsammans med mamma och lillebror. Riktigt mysigt och trevligt.

Nu tänkte jag hänga ut lite tvätt, då den luktar så otroligt gott när den fått torka i det fria. Efter det blir det väl att försöka slänga ihop en snabblunch för att sedan bege sig ut till Mr O:s jobb och få en privat visning av huset som jag redan är helt stört förälskad i fast jag bara sätt det utvändigt i verkligheten och på kort invändigt.
Längtar så till kl 16 när jag ska få gå in i det och se om det har alla dessa möjligheter som jag tror.
Har väl egentligen sakt att jag inte vill bo så långt från stan men är det drömhuset som jag tror, så överväger jag nog ändå att från gå de principerna och buda på det. Det tar ju trots allt bara ca 20 min till stan så är ju inte så där jätte farligt långt i alla fall.

Till något helt annat, är det någon som har förslag på mat jag kan laga i kväll. Har helt tomt på fantasi så kan inte alls känna att jag är mer eller mindre sugen på något.


Bild lånad här!

Tvätten var det som väntade ja!
/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt vackert!



Är den mystiske Mr O mäklare?

2009-06-26 @ 14:50:47
Postat av: Gnistan

Oj vad rum kan inte bli billigt att bo där med värmen och el...

2009-06-27 @ 10:00:25
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0