Gårdagens fika

Hade verkligen en super trevlig måndag kväll. Fick besök av min största halvbror och hans två döttrar. Har inte träffat honom på ca 18 år så var både pirrigt och lite små nervöst innan. Men allt gick bra och vi hade verkligen en trevlig stund i mitt kök.
Var även riktigt kul att träffa hans två döttrar, har bara sett den älsta av dom när hon var bebis. Tiden går verkligen fort inser man, men ska absolut inte bli 18 år till nästa gång för det var verkligen för långa mellanrum.
Även Jessica, Joakim, Henke och mamma kom ut på en liten visit för att träffa gästerna.


Mamma ville inte vara med på kort, men vi tar inte hänsyn till allt inte.
Innanför ser ni halvbrorsan Roger. Är vi lika?


Här ser ni Mr O skymta i bakgrunden men bilden är tagen på dom söta syskonbarnen som i och förresten inte är barn längre.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Gnistan

Jag ska heller inte ta hänsyn längre. Visst är dom söta tjejerna men det har dom efter sin far.

2009-06-09 @ 10:44:08
URL: http://smagnistan.blogg.se/
Postat av: Linn

Joanna och Andrea(Y)

Idag är det min tur. Inte träffa dig då men de andra =)

2009-06-15 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0