Torsdag 23/7

Det är inte lätt att vara fattig. Eller fattig kanske är fel ord men önskar verkligen att det var lön i dag i stället för i morgon när man jobbar.

I dag har det varit en del farande, var ute i Krokek på förmiddagen och gjorde en grej som jag inte tänker berätta mer om just nu. Kanske eventuellt blir aktuellt att nämna senare.
Efter det var det in till stan för att leta presenter till min två söta kusinbarn som fyller år nu med en veckas mellanrum. Tog lite längre tid än planerat att hitta något passande till den stora men tror att det till sist blev helt okej i alla fall.
Den lilla var där emot lätt som en plätt. Det bara skrek Maja om sakerna när jag kom in i butiken.
Sen blev det en snabbis på Gina men tycker det var lite dåligt med plagg där just nu så skippade att handla något till mig själv och sparade i stället dom hundralapparna. Visst var jag duktig.

Nu sitter jag och väntar på Mr O som har snott min bil. Vi ska till Biltema och handla bildelar så jag kan få en hel bil utan trasigt avgasrör, dålig fläktrem m.m.

/Malin

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

jag känner mig också fattig :(

2009-07-23 @ 15:07:41
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
Postat av: Annelie Carlsson

Kan tänkas att det blivit något åt det rosa hållet??

Det blir med all säkerhet omtyckt med tanke på att koftorna de fick i julas används fortf flitigt även om jag numera får dra i ärmarna på Cajsas :))

2009-07-23 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0