Surkärring!

Vet ni vad som gör mig riktigt, riktigt förbannad? Jo, folk som inte kan passa tider...och det gäller åt båda hållen. Bestämmer man kl 12 så menar jag varken kl 12.15 eller kl 11.25, utan prick kl 12!
Anledningen till mitt usla surkärring-humör är att jag blev väckt kl 11 och spontanfrågad om jag ville grilla, vilket jag självklart ville. Skjutsen skulle hämta mig kl 12 så det var stressigt som fasen: vakna till ordentligt, duscha, sminka sig...
Kl 11.25 ringer telefonen och skjutsen står utanför redo att åka och vill absolut INTE vänta de 35 utlovade minuter som jag hade till godo.
Hade jag vetat detta så hade jag kunnat ligga kvar och sovit en timme till! Nu blir det till att packa ist. Imorgon så lämnar jag Norpa för några dagars semester. Wohooo, så himla härligt!

                
                 Surt godis till surkärringen!

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha.. sånt för mig oxå asförbannad!

2009-07-08 @ 13:49:39
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Patricia

Grr.. vad irriterande! Punktlighet är det bästa.

2009-07-08 @ 14:07:11
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0