slappt...men underbart!

Jag har nu lyckats förflytta mitt trötta arsle, från sängen till soffan i vardagsrummet. Här hade jag tänkt att ligga och vakna till ett tag medan jag läser lite i boken "iskallt och stenhårt" och mumsar på de söta körsbären som en gullig arbetskamrat gav mig. Senare idag så står en ev ommöblering av vardagsrummet och pakethämtning på schemat om det finns energi till det vill säga. Jag älskar sådana här slappa dagar då jag har ett par dagars ledighet framför mig och som grädde på moset så är det lönehelg! :)

              

För er som undrar så är "iskallt och stenhårt" en självbiografi som handlar om hur Rickard Flinga växte upp, träffade kärleken och hur han spenderade sina 20 år i ett fängelse varav 13 av de åren i isoleringscell efter att ha mördat en man som förgripit sig på hanns dotter...
                                                  
                                              /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där är väl Birgittas bigaroer och inte körsbär?

2009-07-23 @ 18:12:22
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: sara

hmmmm, somliga ska då ALLTID märka ord...

2009-07-23 @ 18:37:14
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0