Skåne is growing on me!

Nu så är jag tillbaka från min lilla minisemester i Skåneland. Jag kan lugnt säga att Skåne is growing on me! Snart så växer det väl ut spettekaka ur öronen på mig. ;) Skämt och sido...
Jag har haft det underbart härligt: mysigt sällskap, god mat, (som jag varken behövde betala själv eller laga. Det var bara att tugga och svälja.) lite shopping, (redovisar den senare) samt dagliga turer för att titta på den då pågående karnevalsveckan i Landskrona. Med andra ord så har jag blivit riktigt, riktigt bortskämd...så pass bortskämd att mitt första nattarbetspass resulterade ansträngningsmigrän! :( Så nu så skall jag ta och åla mig tillbaka till sängen och försöka sova några timmar till och hoppas på att eländet släpper.

                
               Skåne i sig är inte så intressant men dessa 3 snyggingar gör det mödan
               värt att sitta flertalet timmar på en proppad buss!

                                                         /sara


Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad hårligt att minisemestern blev så bra, vilket skönt gäng dina vänner ser ut att vara också :)

2009-07-13 @ 23:14:43
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0