Ska jag vara tacksam nu eller?

Okej, planen med att bryta "vara-vaken-hela-natten-mönstret" verkar väl gå så där. Jag hade ju tänkt vara duktig och gå lägga mig runt kl 23 och vakna utvilad imorgon. Ist så somnar jag i soffan framför ett program om mopsar och blir väckt av ett godnatt-sms. Hade det inte varit för messet så hade jag antagligen sovit hela natten på soffan och vaknat med en pajjad rygg och nacke imorgon. Vet inte om jag ska skälla ut personen som skickade messet eller tacka honom nu, hmmm. Väck inte den björn som sover...
Jag fattar dock inte hur i helsike jag kunde somna ifrån något så gulligt som mopsar!? Titta på klippet nedan och försök och minnas senaste gången som du såg något så bedårande!
                
               
              klipp: youtube

                                               /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0