Ska det inte sluta..

Har inte blivit mindre synd om mig om någon undrar.

Har fått  i mig lite smörgås och sedan glass med maräng och banan. Någon bra ska man ju ha när man är sjuk. Ville egentligen ha pannkakor med glass men insåg att jag inte hade något vetemjöl så fick vara utan.

Nu vill jag att Mr O ska komma hem och ta hand om sin prinsessa, pyssla om henne och ge henne precis det hon vill, men han verkar inte dyka upp. Han skulle ju eventuellt jobba över men kan jag tillåta det en dag som denna?!
Vi får se jag ringer honom nog snart och gnäller.
Jag har som ni märker inte ens ork att skriva ett ordentligt blogginlägg utan göra bara dessa korta uppdateringar för att berätta för er att jag lever men att det fortfarande är extremt synd om mig.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0