Paraflax-säsong

Glöm det där med torrtid! Denna sommar har varit bedrövlig och en riktig paraflax-säsong. Jag har nog sällan slitit ut så många paraflax som denna sommar. Jag är inne på mitt tredje paraply sedan juni! Detta tant-mönstrade paraply snodde jag hemma hos mina päron då jag var för snål att lägga 80 spänn på ett nytt. ;)
Nu så skall jag straxt bege mig ut i ovädret, mot jobbet och påbörja det första av mina tre helgarbetspass.
 
               
                From söndagmorgon så skall det vara sol, tack! För då börjar jag min 
                semester.

                                                    /sara

                   

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

jasså här är det då strålande sol =) åh medelhavsvärmen är då på G till oss =) hihi sweet =)



Du läs det hemska som hänt på mitt område idag ! Står i det senaste inlägget ! usch så hemskt det är säger jag bara ! :S

2009-07-30 @ 21:15:07
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Malin

Va inte oroligt jag har semester då ju och jag brukar ha tur :)

2009-07-31 @ 09:10:59
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0