Mina vänner är dina vänner...

Större delen av sena eftermiddagen har jag legat utslagen i soffan och slötittat på reprisavsnitt av Beverly hills 90210 (den gamla versionen från 90-talet)
En tanke som slog mig var: När utanstående karaktärer i tv-serien blir tillsammans med någon i bevvan-gänget så har de sällan eller aldrig några vänner sedan tidigare utan de blir best buddies direkt med alla i kärngänget!? Jag vet att det bara är tv men visst fan är det märkligt!

               
                beverly hills 90210

                                                 /sara

Kommentarer
Postat av: Parre

Ja! det är verkligen så i alla tv-serier, vore mer trovärdigt om det var lite större umgänge.

2009-07-29 @ 11:11:53
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0