Middag hos svärmor...

Då är det om någon minut dags att bege sig till svärmor. Hon ska tydligen bjuda på grillat i dag. Om jag kan äta det eller ej återstår väl att se men tar väl med tabletterna för säkerhetsskull. Och i absolut värsta fall har jag ju gjort en stor köttgryta här hemma i dag som ska avnjutas i morgon så får väl ta mig ett smakprov ur en när vi kommer hem.

Ne nu är det bäst att skrika på manen här att stänga av sin dator för annars kommer vi aldrig i väg och då kommer vi ju aldrig hem heller. Får jag bestämma vill jag komma hem skapligt för ska ju trots allt jobba från 8-22.15 i morgon så inget dröm pass som väntar.

Här kommer outfiten som ska bäras till svärmor om siså där 5 min.

Top: H&M, Jacka: Lindex barnavd, Jeans: Vila (Nelly.com), Väska: Monroe, Klocka: Diesel, armband: H&M, Ringar: Gina tricot.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0