Ledig i blåsvädret.

I dag är man ledig. Är så skönt efter en hel helg med jobb. Inte speciellt kul att jobba 7-20 både lördag och söndag men det får väl gå eftersom jag slipper göra det speciellt ofta.
Helgen på jobbet var i och försäg helt okej, jobbade ju som tur var med något som verkligen får en att skratta mycket så.

Nu ska jag i alla fall få vara ledig till på onsdag eftermiddag, underbart men hallå vart är min sol då?
Om det blir sånt här skit väder hela tiden måste jag ju hitta på saker som jag ska göra, har funderat på att åka in till stan en sväng men tror det får vänta för har egentligen inte alls råd att shoppa för tillfället.

Städa skulle jag också behöva men hur kul är det?!

Allt jag vet är att jag ska börja med att äta lite brunch, hoppade frukosten pågrund av att jag vaknade rätt sent och tänkte nu ta och äta lite brunch i stället så kan jag hoppa lunchen med.


Detta serveras här just nu.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0