Ingen har dött!

Det är ingen som dött, Mr O och jag har inte gjort slut. Jag har inte fått någon döds diagnos och jag är inte heller arbetslös. Så nu vet alla att detta kanske inte är så allvarligt i era öron men i mina gick mitt liv under för en stund under gårdagen.
Har nog inte återhämtat mig ännu, och drömmarna förföljer mig om hur bra det kunde ha varit.

Jag sörjer och vet att det kommer att bli svårt nu att hitta något som får mig att känna samma sak inom en allt så snar framtid.
Jag blir kvar här, jag blir kvar tills vidare i alla fall. Livet går sällan min väg så jag borde väl för fan ha vant mig nu vid att det aldrig blir som jag vill.

Men det löser sig nog, jag har haft värre slag i hjärtat än detta genom livet så vi sörjer ett tag men sen går vi vidare med nya mål.


Vi hade fått det bra du och jag men nu får du hoppas på att någon annan tar hand om dig.
Det är med en tår i ögat vi säger farväl ;)

/Malin



Kommentarer
Postat av: Rallyprinsessan

va tråkigt :(

2009-07-24 @ 16:25:44
URL: http://rallyprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0