God morgon Torsdag

Det är mindre än 10 dagar kvar till lön. Underbart för jag är fattig och vill shoppa. Den kombinationen går dock inte så bra ihop så har lovat mig själv att låta bli shoppingen fram till nästa lön. Det är inte lätt, speciellt inte när man är sjuk och man inte vill annat än att klicka hem saker från nätet som tröst.
Men klarar jag att låta bli i 10 dagar till ska jag belöna mig själv väl. Sen så är det troligen klart om vi får huset eller ej om tio dagar med så det kanske finns ännu mera anledning att fira vid löning.

Nu till mig här och nu. Har i dag ingen feber, hade väl inte det under större delen av gårdagen heller men i dag verkar den vara helt borta. Har dock sjukt ont i huvudet fortfarande och snorrar som attans. Så mår inte helt okej men verkar i alla fall vara på bättringsvägen. Så förhoppningsvis får jag jobba i helgen.

Nu ska jag gå och stoppa in en macka i ugnen så jag får något i magen som faktiskt kurrar ordentligt.


Den där bullen från Stockholm hade då inte suttit fel som frukost.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0