gårdagens

Jamen, det där gick ju hyfsat...att ta sig ur sängen innan lunch, trots att jag inte somnade om förrän straxt före kl 4 imorse. Jag kan ju lugnt meddela att personen som väckte mig igår fick sota för vad han hade gjort genom att prata i telefon med mig på en något udda tid och plats, hihi. Killar ÄLSKAR verkligen att prata i telefonen...eller inte. Payback is a bitch! ;)

Nu så skall jag hoppa in i badrummet och spana in hur bra/illa min fejksolbränna från gårdagen ser ut.
Här bjussar jag er på gårdagens:

               
                  klänning: kappahl
                  Utomhus så bar jag även en vit, stickad kofta från hm. Ej med på bild

                                                             /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0