dagens outfit och dagens lunchdejt...

Idag så har jag varit och och intagit en lättare smörgåslunch på fräcka frökens uteservering i solskenet. Lunchsällskapet kunde inte ha varit bättre. Det var en efterlängtat återseende med en av mina bästa vänner...Jonas som var på blixtvisit från Göteborg. Tack för att du alltid tar dig tid för att klämmer in mig i ditt späckade schema då du besöker Norpa!

Detta hade jag på mig:

                
                  outfit: hm (kjolen är ny och inköpt i skåneland)

                
           Världens bäste lyssnare: låter mig babbla obegränsat om mig, mig, mig.
            och klämmer in goda råd och tar nästan alltid mitt parti.
           


Kommentarer
Postat av: Simone

Neej men vad sööt du är tjejen :) Som en docka ju :)

2009-07-14 @ 19:22:44
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0