Vinna eller försvinna

Tänkt göra mig av med en sak nu. För några månader sedan gjorde jag en beställning från Ellos och fick då mat en kappa. Passande att ha till höst eller vår, dock var denna alldeles för stor för mig men jag har liksom glömt bort att skicka tillbaka den så i rensningen hittade jag den och tänkte nu ge den till någon av er.


Kappan är på bilden upptagen ur sin påse och därför lite skrynklig. Den är i storlek 38/40. Ganska stor mer ät storlek 40 än 38. Jag har normalt 36/38 i kläder och denna är extremt stor på mig.

I alla fall passar den dig? Vill du i så fall ha den GRATIS?
Den ända du behöver göra är att lämna en kommentar i detta inlägg med varför just du ska få den. Glöm inte skriva ut din mail adress i själva kommentaren så att jag vet vem du jag ska kontakta.
LYCKA TILL!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0