Veckans sista avklarat!

Då var veckans sista arbetspass över och jag har en 3 ledighet att se fram emot. Detta inträffar endast en gång per månad så är bara att njuta ordentligt.

Under denna helg ska jag vara duktig och få följande saker gjorda.

1. Tvätta minst en maskin tvätt
2. Diska minst en gång
3. Plocka bort alla mina saker som ligger och skräpar på köksbordet
4. Se till att få ner julgardinerna och ställa upp alla julsaker på vinden där dom hör hemma.
5. Laga stora goda måltider
6. Vara social
7. Bygga på hundgården
8. Ta minst 2 långpromenader med Jansson varje dag
9. Leka med Jansson ute i kylan och i skogen minst 2 timmar om dagen
10. Vattna mina halv döda blommor.

Kommer bli en helg full av projekt som ska genomföras........

Fast nu ångrade jag mig, jag tar och struntar i den där listan och ligger på soffan, ser bra filmer och äter skräpmat och massa godis istället.


Någon som även kan tänka sig komma och ge mig masage?

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi e hur glada som helst kommer bli toppen=)..hru e det med er då?

2009-01-22 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0