Världens bästa morsa!

Det är helt klart min.
En jätte trött hund är det första man ser när man kommer hem, härligt då har mamma varit här med Buddy och Kapten har fått busa av sig lite.
Nästa sak är disken, all disk är alltid diskad när mamma har varit här. Underbart, tack!
Tredje saken är bröd, massa nybakade bröd från bageriet, kan det bli bättre? Speciellt inte efter en lång p-mötes tur som även innebär 1 timme extra tid för mig.

Tror i och försäg att denna påse var kvar glömd för den var helt full av bröd.

Tack för att du finns mamma!

Nu har jag inte tid med er mer, ska ut en sväng med Jansson till och sedan ska jag ta fram Louis som jag lovade Sara och sedan bär det av för tacos och tjejsnack för hela slanten. Hoppas Frida valde en god efterrätt bara.

//Malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var så lite så :) Kika gärna lite rundor i min blogg och se om där är nåt du fastnar för =) synd att du missade programmet, det är grymt bra!

2009-01-29 @ 23:00:53
URL: http://lvdp.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Tack för det älskar dig med. Brödet var till er jag tog ju ost hos er till mina mackor. Jag vill ha en del av burkarna som jag tömde från frysen och diskade.

2009-01-30 @ 06:56:12
URL: http://smagnistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0