Varför choklad?

God morgon allihopa! Hoppas att ni hade en bra lördag igår: med shopping, slappardag, utgång på krogen eller vad ni nu sysslade med. Själv så sprang jag runt på stureplan och hamngatan i går samt åt en galet god entricote igår, ifall någon undrade vad jag sysslade med i min frånvaro här på bloggen. Allt det där gjode mig hemsk trött och trots att jag sov hela vägen hem: sträckan mellan stockholm och norrköping så sov jag hela 12 timmar inatt!
Nu så är det dags för frukost! Här nedan har ni ett exempel på hur en ledig söndagsfrulle kan se ut för min del: frukt, smörgås, omega 3 kapslar, choklad och kaffe. Jag vet att många höjer på ögonbrynet åt chokladbiten men för er som dricker kaffe så är det säkert mer förståligt än för icke-kaffedrickarna. Jag brukar nämligen dricka ett par koppar kaffe på raken inom loppet av någon timme och tycker därför att det är gott att avsluta frukosten med något sött till kaffet.

               

                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Lite galet kanske, men bra att du har hittat din nisch, och vad som får dig att må bra! :)

2009-01-26 @ 20:38:41
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0