Tv-kväll.

Kalaset var toppen, det bjöds på köttfärspaj och svamppaj så slapp ju till och med laga lunch. Sedan blev det kaffe och tårta. Riktigt gott var det, födelsedagsbarnet/värdinnan är grym i köket.

Extra kul var det att ytteligare en av mina gamla arbetskamrater kom så fick man höra lite om hur det var på gamla jobbet och hur hon hade det nu förtiden. Riktigt kul och otroligt trevligt.
Bäst av allt var så klart gratis mat...

Nu har jag varit en duktig tjej i några timmar, tvättat och plockat fram mat att tillaga till middag senare, tagit en promenad på flera timmar med Kapten och ska straxt plocka in den torra disken.
Efter det blir det att slappa för det förtjänar jag, ska ligga framför tvn hela kvällen och går det inget bra ska jag sträck kolla på SATC så det så.



/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0