Nu blir det smörj!

Det kan nog vara så att jag har den känsligaste hyn världen någonsin har skådat. den reagerar på allt: stress, sömn, ansiktsvård, värme och kyla. Det sistnämda kan vara orsaken till att jag just nu har den värsta hyn någonsin. Anledningen till att jag misstänker att den kyliga luften är boven i dramat, är att det hela startade i samband med monsterkylan för några veckor sedan. Min ansiktskräm liksom frös till is i ansiktet samt att jag fick känslan av att hyn var för liten. Den stramade, big time!
Så nu är jag i testgropen igen för att få bukt med min problemhy. Jag fick med en del tester från lush butiken förra veckan. Hittills så har det funkat bra mot den stramande hyn och det känns otroligt rent och fräsch att smörja in ansiktet, eftersom de bara använder naturliga ämnen i produkterna...

               

                                  /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0