Nörden i mig vaknade!

Det blev inte speciellt mycket tittande på det inspelade lipstick jungle igår. Jag somnade väl några minuter in i serien så jag fick inte någon direkt uppfattning om hurvida serien var något att ha eller inte. Vaknade upp senare lagom tills att prison break gick i repris på tv`n, vilket var perfekt eftersom jag ändå hade tänkt att se det efter lipstick jungle. Tanken var väl att därefter förflytta mig från soffan in till sängen men ist så fastnade jag för ännu en reprissänd serie nämligen: "Terminator: the Sarah Connor chronicles" Jag har sett säsong 1 tidigare och tyckte att den var oväntat bra. Handlingen utspelar sig mellan kultfilmen terminator 2 och halvsega terminator 3...
Har även hört rykten om att en terminator 4 är på gång. Nördigt som satan men jag kommer antagligen släpa med mig någon stackare för att se den på bio eller hyra dvd`n om ryktet visar sig vara sant...

                       
                                     bild: cdon

                                               /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0