Missad statistik

Alla bloggar som jag dagligen läser, utan min egen då förstås. Kommer i dag missa statistik om inte bloglovin kommer igång igen.
Det är nämligen så att det är väldigt få av de bloggar jag läser som jag går direkt till sidan på, brukar nämligen inte kolla förrän bloglovin visar att dom uppdaterat.
Men eftersom bloglovin inte fungerar får jag väl göra lite nytta stället. Kan ju vara bra men inte specielt kul.

Tur att inte alla våra läsare tänker som jag för då skulle inte vi heller ha några läsare förrän denna förbannande bloglovin fungerade igen.


Nu kom jag på något onödigt att göra. Jag gör som Kapten och lägger mig på soffan.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0