Min underbare Marc Jacobs...

Fan, vad bra det kan vara att slänga in en önskelista då och då på bloggen. För ett par dagar sedan så skrev jag en lista på väskor som jag ville ha. Några snälla kompisar som uppmärksammade detta inlägget fann en av väskorna som jag ville ha, till ett överkomligt pris på rean, så de ringde och frågade om de skulle köpa den och skicka den med posten till mig...
Och igår så kom den!
Lite surt är det att man inte bor i stockholms området som sägs ha den bästa rean någonsin. Det skall tydligen finnas en hel del godbitar att haffa.

               
                min underbare marc jacobs...

                                               /sara


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men herregud vilka vänner du har! o jag antar att du är en lyckans ost dagar som dessa :)

2009-01-08 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0