Måndag igen..

Ja så var det måndag och en av de värsta arbetsveckorna ska göras. Som om den inte är tillräckligt jobbig som den i normala fall är. Denna är extra jobbig, chefen har nämligen flyttat p-mötet så att jag måste jobba en timma längre på torsdag.
Denna vecka blir inte skojig vad det gäller jobb, men troligen blir det i alla fall 2 stycken roligare saker att genomföra.
Den första är en fotografering på och sedan på torsdag blir det eventuellt taco med Sara, Frida och Miss X som än en gång är tillbaka från England.

Ja vi får se om veckan bjuder på något mer kul, men är tveksam till det för de där sakerna har jag verkligen trängt in mellan alla arbetspass.


I dag är det i alla fall eftermiddags/kvälls jobb för min del och det innebär att Kapten och jag först ska mysa lite nu och sedan blir det en härlig långpromenad. Tyvärr bjuder inte denna måndag på något vidare väder men man får väl se det från den ljusa sidan. Det är i alla fall inte 10 minus grader.

Nu ska här göras hushållsgöra, vi får se om vi hinner höras mer innan arbetet annars får vi hoppas det finns någon där ute som får en roligare måndag än jag.

/Malin

(Ps: Både handdukarna och kappan har fått sin vinnare, vinnaren är informerad)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0