Lite JAG

Hade lite dödtid och hittade den lista på google så här får ni lite mer om mig.

Tio första:

Första bästa kompis: Moa måste det nog vara då. Vi växte upp grannar och jag tror vårat första möte var några timmar efter att Moa ploppat ur sin mamma på BB.

 Första bil: Min första egna, är den nuvarande. Här kan du se den

Första kärlek: Oj va ju kär i dom flesta på dagis och i lågstadiet men Niklas, Martin och Olle låg nog lite bättre till där.

Första husdjur: Den första jag minns var en Katt, hon hette Tessan.

Första semester: Massa campingturer med familjen under hela uppväxten.

Första jobb: Plockade jordgubbar för 3 kr i timman. Snacka om slavgöra. Men man var ju aldrig hungrig på det jobbet så bra löneförmåner.

Första köpta skiva: Ingen aning, men säkert någon absolut music eller BSB

Första riktiga kärlek: han hette Anders mer än så får ni inte veta.

Första piercing: Räknas hål i öronen?! Annars var det naveln och det var den första och den sista.

Första konsert: Oj det minns jag inte alls

 

Nio senaste:

Senaste alkoholdrycken:Några glas rödvin, i söndagskväll..

Senaste bilfärd: Från jobbet i går kväll

Senaste filmen du såg: Såg någon på tv i förrgår men minns ej namnet. På Bio var det Twilight.

Senaste ringda telefonsamtal: När ringde jag senast… G ringde mig från jobbet nyss men när jag ringde någon senast minns jag inte. Kan dock gissa på att det var mamma, pappa eller Mr O för det var nog de personer jag ringde i helgen.

Senaste bubbelbadet: Oj det var länge sedan

Senaste spelade cd: Mötley crüe

Senaste kyss: Fick någon snabb puss i morse J

Senaste gången du grät: Var säkert i helgen för jag är en väldigt känslig tjej

Senaste måltiden: Korvgryta och ris

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja en som stod mig väldigt nära.

Blivit arresterad? Nej inte än

Blivit kär vid första ögonkastet? Ja i alla fall av utsidan

Fått ditt hjärta krossat? Ja

Sagt att du älskar någon utan att mena det? Ja

Haft ett one night stand? Kan nog ha hänt…

Busringt till nån? Om jag har ;)

Sju saker du har på dig: nu?! I så fall..

1. Mysbyxor

2. Turkost linne

3. Röd munkjacka

4. Rosa strumpor

5. Hårsnodd

6.Ett par trosor

7. Ett bandage

Sex saker du gjort idag:

1. Vaknat och myst med Kapten

2. Druckit massa kaffe

3. Promenerat

4. Kastat boll till en Kapten som absolut inte ville leka

5. Bloggat

6. Ätit choklad

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

1. Mina väskor

2. Mr O

3. Kapten Jansson Sixx

4. Min familj & mina vänner

5. Mina skor

 

Tre val:

Svart eller vit? Svart

Sommar eller vinter? Värme så sommar

Choklad eller chips? Choklad utan tvekan

Två saker att göra innan du dör:

1. Spendera pengar

2. Skaffa familj

En sak du ångrar:

1. Finns både personer och saker jag ångrar men vill inte lämna ut något så säger händelsen med glaset som ”föll” från balkongen in i bilen.

 

 

Nu måste jag skynda i väg till jobbet.

//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0