Jag ska gifta mig!

Vet ni vad? 2009 så blir det bröllop för min del! Snabba puckar här! Inget trams med att man skall vara förlovade med varann i ett år innan man gifter sig...
Inte nog med det. Jag kommer vara den vackraste bruden som världen någonsin har skådat i min fina designer brudklänning... Ja, så kommer mitt 2009 att bli ifall en av mina vänner liksom jag drömmer sanndrömmar. Jag fick detta skräckinjagande meddelandet av min kompis som drömt detta inatt. Scary! :O

                
                om ni någonsin undrat hur en diamantring för 35000 kr kan se 
                ut, så har ni ett exempel här...

                
                 nej, den är inte min! Jag var bara tvungen och prova! ;)

                                                  /sara

Kommentarer
Postat av: Billa

Hej Sara!



Kul att du ska gifta dig. ;) Får jag komma och kolla i kyrkan?! =) Vems ring prövar du?! 35 000kr för en ring...gäller att du inte tappar den. Ta hand om dig! KRam Billa

2009-01-04 @ 11:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0