istället för kedjebrev...

Jag fick en lista skickat till min mail för ett par dagar sedan som man skulle skicka vidare. Jag väljer ist att lägga den här på bloggen så kopiera den gärna och utmana dina vänner om du vill...

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? mig, mig, mig
3. Hur lång är du? mini
4. Vilken är den senaste filmen du sett? på dvd minns jag inte men på bio var det nog twilight
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Vem ringde dig senast? Pernilla
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på hur social jag känner mig...
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
9. När såg du senast din mamma? förra veckan
10. Vilken ögonfärg har du? bruna
11. När vaknade du i dag? runt 11
12. Vilken är din favoritjulsång? happy christmas (war is over)
13. Vilken är din favoritplats? hemma
14. Vilken plats föredrar du minst? jobbiga situationer
15. Var tror du att du befinner dig om tio år? Det vet bara ödet... 
16. Vad skrämde dig om natten som barn? mörkret och övernaturliga saker...
17. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var nog igår då Malin berättade om hur hon skulle skaffa hundvakt...
18. Hur stor är din säng? 140 cm
19. Har du stationär eller bärbar dator? båda
20. Sover du med eller utan kläder på dig? på vintern så behövs extra päls
21. Hur många kuddar har du i sängen? 8 st
22. Vilka länder har du besökt? finland, danmark, frankrike, spanien,tyskland, thailand samt en del länder på genomresa
23. Vilka städer/samhällen har du bott på? Norrköping...
25. Är du social? nja, är lite av en ensamvarg
26. Vilken är din favoritglass? b&j eller hägendass
27. Vilken är din favoritefterrätt? många men paj och vaniljsås eller friterad banan med glass tillhör favoriterna
28. Tycker du om kinamat? gör inte alla det?
29. Tycker du om kaffe? japp, missbrukar det...
30. Vad dricker du till frukost? kaffe
31. Sover du på någon särskild sida? nej, sprattlar på rätt bra...
32. Kan du spela poker? ja, men inte som ett proffs
33. Tycker du om att mysa/kela?
med rätt person...
34. Är du en beroende människa? försöker att vara så självständig som möjligt men är duktig på att skapa beroenden...
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej
36. Vill du ha barn? tror det...
37. Kan du några andra språk än svenska?  engelska och extremt knacklig tyska...
38. Har du någonsin åkt ambulans? nej, som tur är...
39. Föredrar du havet eller en bassäng? havet, vilket betyder att man är på en ganska exotisk plats...
40. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, väskor, musik, film, godis
41. Äger du dyrbara smycken? nej, mestadels bara pilgrim
42. Vilka är dina favoritprogram på tv? prison break, las vegas, bones, desperate housewives
43. Kan du rulla med tungan? ja
44. Vem är den roligaste människan du känner? dött lopp, men Malin är en kul typ...
45. Sover du med gosedjur? nej
46. Vad har du för ringsignal? within temptation`s låt stand my ground
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? räknas plagg från högstadiet? isf ja...
49. Flirtar du mycket? nej, vet inte hur man gör...
50. Kan du byta olja på bilen? absolut inte
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej
52. Vilken var den senaste boken du läste? håller på med böckerna "breaking dawn" samt "style a to zoe"
53. Den bästa bok du läst? "om jag kunde drömma" eller "snö faller på cederträden"
54. Prenumererar du på någon veckotidning? ja, ganska många
55. Dansar du i bilen? nej inte ens på dansgolvet...
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? tror det var mix megapol
57.Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett telefonnr
58. När var du i kyrkan senast? minns inte
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet? ingen
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? någon enstaka natt...

                                             /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Om det var jag som fick dig att skratta så blir jag förvånad, man var ju trött så kanske därför jag inte ens minns att jag nämde det.

2009-01-20 @ 13:54:43
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Malin

Attans varför postade jag det där, nu kom jag ju på ;)

2009-01-20 @ 13:55:00
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: sara

Det var klart att det var du som fick mig att dra på smilebanden! Observera att jag skrattade med dig och inte åt dig, haha ;)

2009-01-20 @ 15:52:30
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0