halv ledighetsdag

Idag eller rättare sagt imorse så påbörjade jag min 1 ½ dags ledighet. (eftersom man sover bort halva första dagen av ledigheten) Så här har dagen sett ut:

               
               började dagen med att ömsa skinn: skrubb och ansiktsmask

              
               har hämtat ut ett paket: innehållandes nya sängkläder

               
                legat på sofflocket: det går alldeles utmärkt att läsa och lyssna på 
                musik samtidigt...

               
               varit ute och handlat godis till kvällens prison break.
               Glassen blev jag så nyfiken på så den öppnades redan under

               las vegas-tittandet. Återkommer med betyg senare...

Social!? Inte det minsta, såvida man inte räknar in att jag babblat i telefonen i nästan 2 timmar, hua :/

                                            /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0