ful i munnen!

Jag får ganska ofta höra att jag kan vara ful i munnen. Om ni undrar vart det kommer ifrån så ska jag nu ge er ett exempel. Jag pratade nyss med mamma i telefonen:

I bakgrunden så hörs: Jamen, det var då självaste fan! Förbannade, jävla, helvetes, skit....!

* jag:
Vad är det som låter!?

* mamma: Äh, det är bara pappa som hänger tvätt...

* jag: Låter det så där då!?

* mamma: Det där är lindrigt! Du skulle hört då han bäddade rent i sängarna förut...

Ja, där har ni förklaringen till att jag stundtals är så grov i munnen. ;)

Ps.
Jag kan ju tillägga att mina päron skall åka och veckohandla nu på kvällen, så om ni har småbarn korka igen öronen med öronproppar, såvida ni inte vill lära dem diverse fula ordramsor. DS

                
                 Man brukar ju säga att det funkar att tvätta munnen med tvål...
                 bild: google

                                          /sara

Kommentarer
Postat av: Patricia

Haha! Cool pappa du har

2009-01-22 @ 19:57:10
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0