fattigare än fattigast

Okej, nu så är jag fattigare än fattigast! Anledningen har ni liggandes i nedanstående påse.
Jag spanade nämligen in något inne i mulberry butiken på stureplan förra helgen men köpte det inte eftersom det kändes lite dumt att slänga iväg så mycket pengar på ett impulsköp inne i andra butiken som besöktes. Men som jag ångrade mig då jag kom hem...Tur att man har finfina vänner som ställer upp och löser problemen!
Visar upp innehållet senare! Lovar att det är väl värt att vänta på...

                

               

                                    /sara
          

Kommentarer
Postat av: Patricia

Åh vad spännande! Du får skynda dig lägga ut en bild snart..

2009-01-31 @ 07:52:07
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0