En mystisk knöl..

Det är synd om mig, våga inte säga något annat!
Jag sitter med bandage på handen och kan knappt röra den. I och försäg skönt då minsta lilla rörelse gör riktigt ont.
Vad som hänt har jag ingen aning om, men en mystisk knöl står upp precis mitt på handleden när man böjer den lite. Ser ut som ett ben som står upp så ingen vacker syn.
Nu har jag ju varken ramlat eller klämt mig så något ben kan det då inte vara.
En av mina arbetskamrater hade tydligen haft något liknande på handen och det kan tydligen vara överansträgning av handen.


Stackars jag, måste vara så att jag jobbat alldeles för hårt senaste tiden. Någon som har lust att jobba åt mig så jag kan få lite ledigt?

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0