En drottning...

Jag satt på rasten i går och surfade runt lite på bloggar. Finns ju inte så mycket att göra under 30 minuter om det är 15 minus, för vem vill gå ut och ta luft då?
I alla fall hittade en blogg som egentligen inte var något speciell i mina ögon men ögnade igenom den snabbt och insåg att den var kopplad till en webshop.

Klickade mig in där och ja webshopen är både söt och enkel. Den enda nackdelen är att dom bara har ett få tal plagg och bara i vissa storlekar. En annan nackdel är att man måste betala med förskottsbetalning, vilket inte alltid känns som en säker metod.

Men självklart hittade jag i alla fall några saker som skulle kunna passa fint i min garderob.


Webshopen heter queenpeach och är helt klart värd ett besök.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0