Det i kan bli ditt...

Fick ju post i tisdags och paket kom från Ellos. Här ska ni få se vad det innehöll denn gång.



Blev alltså: En tunika/klänning, en cardigan, 3 st linnen och ett par pumps.


Fick 6 handdukar också, gratis. Vem gillar inte saker som är gratis?
Nu har dom dock fel färg så tänker endast behålla dom vita.

Detta ledder till att du kan få de 4 andra om du vill. De är i  mörk beige och beigefärg på dom, 2 av dom är lite mindre handdukar (typ gästhandduk storlek) och de andra 2 är vanliga handdukar, att torka händerna på efter toalettbesöket.
Passar handdukarna hos just dig? Lämna en kommentar och skriv ut din e-mail adress i själva kommentaren så hör jag av mig. Om ingen vill ha så åker dom i soptunnan om några dagar.

/Malin


Kommentarer
Postat av: Pillan

Åh jag längtar med till värmen såå underbart är trött påd en här kylan nu man kan knappt gå utanför dörren utan att man håller på att slå på arslet..

va ska du inte ha handdukarna?jag tar dom gärna jag älskar beige=)

2009-01-22 @ 22:24:49
URL: http://lovelychild.blogg.se/
Postat av: Anonym

Passar till gäst handdukar hos mig.

2009-01-22 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0