Det förklarar ju saken...

När man inte jobbar sk "raka veckor" så glömmer man ofta bort de röda och nästan röda dagarna, iaf så gör jag det. Jag tyckte att det var lite märkligt att det var så himla folktomt på gatorna då jag gick hem imorse. En av orsakerna var säkert trettondagsafton eller så ville folk helt enkelt inte lämna sina varma sköna sängar för att ge sig ut i kylan...
Så åter till de där röda och nästan röda dagarna. Själv så tycker jag mest att de är ivägen. Som nu då jag är ledig i 1 ½ dag och inte kan göra de sakerna som jag hade tänkt pga av att allt inte är öppet som det brukar... Månaderna januari-april är ena riktiga skitmånader om ni frågar mig. Kallt, kallare, kallast i väntan på våren. En av få höjdpunkter är semlorna...

               
               dessa sötnosarna bakade jag och Malin förra året...

                                            /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh vi måste boka in en semeldag i år med :)

2009-01-05 @ 14:40:12
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: sara

absolut! Och i år så skall de bli ännu mer rosa, godare och större! En näst intill omöjlig utmaning, så att vi har ngt att bita i! ;)

2009-01-05 @ 17:39:51
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Daniel

Behöver ni nån som ska betygsätta dem också? ;-)

2009-01-05 @ 23:44:03
Postat av: sara

ja, det är nog inte helt omöjligt att vi behöver en förste provsmakare, Daniel! ;)

2009-01-06 @ 10:59:40
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ring så bakar vi :-P

2009-01-06 @ 13:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0