Det blir kalas!

Nu vet jag, i går fick jag nämligen hem min beställning från Nellys och bestämde mig direkt för att klänningen som var med kommer bli min födelsedagsklänning. Alltså den klänning jag bär på min 25-års fest.

Ja nu fick ni visst veta det med, det blir 25-års kalas och det äger troligen rum den 10:e eller 11:e April. Mycket mer än så får ni väl inte veta.
Eller kan meddela att det inte kommer bli så jätte stort för till 99% kommer festen att äga rum här hemma. Är det så blir det endast 15-20 gäster (vi bor ju litet) så vill du komma är det nog viktigt att du meddelar det snabbt. Där efter får du hoppas på att inbjudan kommer till din adress eller mail under mars.


kommer känna mig som en prinsessa i denna. Eller vänta nu jag är ju en prinsessa så det var ju inget speciellt med denna!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0