Dagen efter mat.

I dag ligger en stor del av Sveriges befolkning hemma och har ont i huvudet, det blev troligen en drink för mycket här och där i går.
Personligen mår jag prima, har pysslat här hemma lite och myst framför tvn med kanal 5:s medley av Vänner.
Självklart infann sig ju hungern hos mig med så blev en snabb vända till City gross för att handla hem lite små saker som saknades för att kunna göra lite pizza.


Dessa matbitar satt inte fel i magen och bäst av allt blev över så jag kan ha med i lunchlådan till jobbet i morgon också.

Nu ska jag gå och göra mig klar för från och med i morgon är vardagen tillbaka än en gång och jobb väntar nu hela helgen.

/Malin

Kommentarer
Postat av: Kimiz

Ja du får jättegärna maila över det, för det såg ju såå gott ut!! =)

2009-01-01 @ 22:07:30
URL: http://kimlekander.webblogg.se/
Postat av: peter

hej där.allt väl?.såg gott ut..;)

från en halvbror eller va man säger.

2009-01-02 @ 21:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0