avslutning på helgen...

Nu har jag kommit hem från födelsedagsfirande och tårtätande. Jag tänkte fota dagens outfit innan jag ålar mig ur strumpbyxorna. Sen blir det till att avrunda helgen framför tv`n. Först "bones" och direkt efter mordlösandet så blir det skrattfest iform av filmen "the ringer" Gillade ni filmerna: "den där Marry", "min stora kärlek" och "fäst vid dig" så är detta en film för dig. Det är nämligen bröderna Farrelly som ligger bakom den här filmen också. Missa inte!

                
                  först mordgåtor...

                
                 sedan skrattfest...                                          bilder: google

                                              /sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0