2009-ett nytt väskår!

2009! och därmed ett nytt väskår! I år så tänkte jag unna mig lite extra i väskväg! Ja,ja sucka ni...Men vem annars skulle ge mig något så fint som nya designerväskor? och efter pengarna som jag själv har fått slita ihop på kommunalt arbete så förtjänar jag faktiskt det lilla extra... Helst av allt så hade jag velat kickstarta året med att besöka Natalie Schuterman och mrs h rea...

               
               drömväskan nr 1 just nu. miu miu`s röda cofferbag. Men en i grått 
               eller grönt skulle jag heller inte tacka nej till....
   
...en marc jacobs, miu miu, ysl eller jimmy choo...Gimmi, gimmi, gimmi!

bilder: google

                                                     /sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0