Väskor är vårat allt.

Många väskor är kanske inte bättre än 1 men hur ska man kunna välja en man vill ha när det finns så många som har allt det där man vill att dom ska ha.
Jag kan i alla fall inte välja som många av er vet. Men är inte kraven på den perfekta ökar självklart hela tiden och detta gör det svårare och svårare att hitta den där som för stunden är pricken över iet.

I dag finns det många väskor som jag vill ha och som ska få bo med mig vart efter, dock kostar dom flesta i klass med vad jag drar in på jobbet varje månad så många av dom får vänta.
Men här är en kanditat som kanske kan stilla begäret efter dom godbitarna lite...


Väskan finns att köpa hos Bagsandfashion.
För bara några hundringar dessutom.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0