världens bästa artistbiografi!?

Jag blev just tipsad om att en av mina absoluta favoritfilmer går på tv ikväll. Ja, den är iaf världens bästa artistbiografi, som det gjorts film av om ni frågar mig. Jag pratar förstås om "Walk the line" Filmen som berättar bitar ur Johnny Cash liv: uppväxten, det musikaliska genombrottet, missbruket, och kärleken till June Carter. Jag blir lika trollbunden varje gång jag ser den: skådespeleriet, musiken och kläderna.
Går ikväll klockan 20.00, på tv 8

            
             klipp: youtube

                                                         /sara

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har väl tyvärr inte 8:an på jobbet så du får hålla tillgodo med de gamla vanliga programmen vad som nu går på helgerna på 1:an,2:an och 4:an

2009-02-27 @ 20:12:22
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0