Var det någon som sade: LEDIGT!?

Var det någon som sade: LEDIGT!?
Ja, från jobbet så är jag iaf ledig men inte från diverse plikter. Eftersom jag har legat sjuk i nästan en vecka så har jag en hel del att ta igen och vet inte riktigt vart jag skall börja...Så full rulle hela helgen med andra ord!
Igår så kände jag mig dock helt slutkörd efter mjukstarten på jobbet. Så det bar av, ut till "landet" till mina älskade päron. Vart annars skall man ta vägen då man vill bli ompysslad!? Där så åt jag och tittade på tv. (riktig tv, dvs andra kanaler än svt 1, svt 2 och tv 4)
Nu så är det dock dags att sätta fart!

              
               Detta stoppade jag i mig igår hemma hos päronen innan jag for hem:
               2 semlor, 2 cheeseburgare+stor pomme, 1 påse popcorn.
           
                                                           /sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland kan man behöva ladda batterierna, och att vara långdragetsjuk tar mer på ens krafter än vad man tror. Hoppas du mår bättre nu! :)

2009-02-07 @ 11:07:24
Postat av: Patricia

Det var jag som skrev :)

2009-02-07 @ 11:09:09
URL: http://ubas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0